1. Cum comand?
  2. Cum plătesc?
  3. Termene de producție și livrare.
  4. Garanție / Returnare Produse.

1. Cum comand?

La secțiunea Magazin (butonul din meniul dreapta-sus) se pot selecta produsele dorite. Comanda se poate face online, prin email sau telefonic. Nu există valoare minimă pentru o comandă.

Nu este nevoie să vă creați un cont pentru a comanda produsele noastre. Apreciem timpul dvs.

Comanda online
Produsele care se pot comanda pot fi găsite la secțiunea „Magazin” (butonul din meniul dreapta-sus). În momentul în care ați apăsat „Add to cart” produsul va fi automat transferat în coșul de cumpărături. Dacă doriți adăugarea unui alt produs apăsați butonul „Continue Shopping”. După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, procesul de cumpărare se continuă prin apăsarea butonului „Proceed to Checkout”  și parcurgerea paginii „Checkout”.

La secțiunea „Billing Details” completați câmpurile cu datele de facturare. În cazul în care doriți factură pe firmă, în câmpul „Company Name” completați datele de identificare fiscală ale firmei pentru care doriți factura (Numele firmei/CUI/Nr. de înmatriculare).

În cazul în care adresa de facturare diferă de adresa de livrare, completați secțiunea „Ship to a different address?”

Comanda dvs. este încheiată cu succes după apăsarea butonului „Place Order” când veți primi un email de confirmare care conține toate datele corespunzătoare comenzii. În momentul procesării comenzii de către echipa MORMI, veți primi un telefon prin care veți fi înștiințat de data de livrare și un email care va conține AWB-ul livrării și factura comenzii respective.

Comanda telefonică
Sunați la numărul afișat la secțiunea „Contact” și comanda dvs. va fi preluată.

Comanda prin email
În secțiunea „Contact” puteți trimite comanda folosind formularul „Message”:

• Name: Completați cu numele dvs. 
Email: Completați cu adresa dvs. de email.
• Mesaj: completați cu datele dvs. (nume, prenume, număr de telefon) și/sau datele de facturare și produsul/produsele pe care le doriți.

2. Cum plătesc?

Plata la livrare: plătiți în numerar la primirea coletului, contravaloarea transportului fiind inclusă în factura primită pe email.

În cazul în care doriți să plătiți prin virament bancar, solicitați o factură proformă care va conține contul firmei și toate datele de facturare. Livrarea mărfii se face după intrarea întregii sume în contul Morco Design&Play SRL.

3. Termene de producție și livrare.

Produsele noastre sunt lucrate manual și au termen de producție 2-5 zile lucrătoare. După efectuarea unei comenzi veți fi anunţat telefonic în cât timp poate să ajungă produsul la dvs.
În cazul în care produsele sunt în stoc, termenul de livrare este de 48h de la confirmarea telefonică a comenzii – (termenul dat de firma de curierat).

4. Garanție / Returnare Produse.

MORMI oferă 1 an garanție  la toate produsele sale cu excepția celor care prezintă urme de lovire, forțare, murdărire, a celor care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., a produselor utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul produselor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor. Păstraţi factura, chitanţa sau altă dovadă a cumpărării produsului. Produsele noastre se înlocuiesc în întregime, nu pe bucăți. Intervenția asupra produselor în garanție se face doar de către producător. Termenul de remediere a defecțiunilor produselor în garanție, este de maxim 15 zile calendaristice de la data intrării în service.

Lemnul este un material viu, care este supus influenţei mediului înconjurător. Astfel, produsele realizate din lemn pot suferi modificări minore de structură și formă. Acestea sunt fenomene naturale și nu vor fi luate în considerare în cazul unor reclamații. Materialul lemnos folosit la fabricarea produselor este un material organic natural, structura și culoarea sa fiind diferită de la buștean la buștean. Nu se consideră defecte modificările naturale de structură și formă specifice materialului lemnos – crăpături, flambări, torsionări, desprinderi de noduri. Diferențe de culoare între plăci, nodurile sau alte neregularități, cu excepția crăpăturilor și loviturilor sunt considerate caracteristici calitative, nu defecte.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor/a ultimului produs. În acest caz va trebui să suportați costul direct al returnării produselor. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. Produsul nu mai poate fi înlocuit dacă acesta sau părţi componente ale acelui produs nu se mai află în producție, durata garanției produsului neavând legătură cu durata în care produsul este în producție. Dacă se dorește înlocuirea produsului, perioada maximă în care acesta va fi înlocuit este de 15 zile calendaristice de la primirea produsului returnat.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email: [email protected] sau la unul din numerele de telefon afișate pe site.